hifistudioprojektowe.pl

projektowanie budynkow halowych

projektowanie budynkow halowych

Czy Innowacyjna Interaktywność Wave of the Future luksusowych Marketing Nieruchomości

Niedawno firma 3D plan został wezwany do nas informacja, że ??trwa wirtualne wycieczki do nowego level.As dawnych komercyjnych pośredników nieruchomości Doceniamy potrzebę , aby pomóc klientom wizualizację, jak ich powierzchnia biurowa będzie rozłożyć. planistów przestrzeni oferują tynk z elewacji towarzyszyć plany pięter, które pomagają proces wizualizacji, marginally.For głównych najemców budują modele 3D, które działają znacznie lepiej. Są one jednak kosztowne produce.So, grafika 3D internetowe mogą być tylko bilet. Ale będzie to praca przy sprzedaży luksusowych nieruchomości?

Być może, jeśli nabywca luksusowego mieszkania musi porównać plany pięter tego byłoby pomocne. Lub ewentualnie drugim domem nabywcy spoza rynku może zapisać się na wycieczkę, będąc w stanie lepiej wizualizować widoki z niektórych pokoi. Albo, może to będzie pomocne, aby zobaczyć potencjał przebudowy i zalety usunięcie niektórych ścian przerobienie przepływ pomieszczeń.

Stare pytania dolna linia, że ??specjaliści Luksusowe nieruchomości trzeba zapytać o nowej fali innowacyjnej interaktywność nadal obowiązują:

Czy ta nowa technologia pomoże mi dostać więcej nieruchomości i sprzedają więcej domów?

Czy inwestowanie w tej technologii daje mi prawdziwą przewagę konkurencyjną?

Czy to kolejna moda, czy też 3D tu zatrzymać?

Aby pomóc odpowiedzieć na te pytania, warto zapoznać się zegarka Avenue, który jest podobno odpowiedź na przesytu marek luksusowych zegarków i ich wszechobecnych naśladowców, które sprzedają za grosze dolarów. To ma być 3D interaktywne doświadczenie handlowe ustawione w Paryżu.

Oprócz wprowadzania i zatrzymywanie w butikach, takich jak Hublot, Corum, Vacheron Constantin, Chanel, oto niektóre z innych funkcji zegarka Avenue:

Atrakcyjna kobieta pojawia się jako przewodnika handlowego, który mówi do ciebie i follow jak zbadać butiki zegarek i „spacer” w dół Pierwszej i Drugiej Alei.

Można zatrzymać się w teatrze i obejrzeć film o zegarku

Można iść do księgarni i czytać książki o zegarkach

Możesz iść do kiosku i zobaczyć najnowsze czasopisma o zegarkach.

Możesz iść do muzeum prowadzonym przez TAG Heuer

Można odwiedzić ogólny centrum informacji

Istnieje nawet zegarek uczynienia ze szkoły, aby docenić sztukę robienia drobnych zegarki

W swojej ocenie jest to przyszłość zakupy? Czy to przyszłość marketingu towarów luksusowych nieruchomości?

Paradoksalnie, jest billboard na zegarku Avenue, który stwierdza: „Fałszywe zegarki są na fałszywych ludzi, kupić prawdziwy” .Isn’t tej całej stronie wirtualnej rzeczywistości?

– autor artykułu